سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبادل لینک به معنی قرار دادن لینک وب سایت خود

تبادل لینک به معنی قرار دادن لینک وب سایت خود 

تبادل لینک به معنی قرار دادن لینک وب سایت خود

رای ثبت سایت محدودیتی وجود ندارد، از آنجا که پیج رنک این سایت “بالا″ می باشد، البته برای وبسایت ثبت شده سود بسیار خواهد داشت لینک های ثبت شده به صورت کاملا سئو و مهندسی شده می باشند و حداکثر سود را به تقاضا کننده خواهند رساند لینک های جدیدتر، بالاتر قرار می گیرند، و لینک های قدیمی کم کم به زیر هجرت می کنند، این تغییر جای لینک ها در گوگل نتیجه مثبت خواهد داشت ، بنابراین پس از ثبت لینک خود صفحه نخست را باز اجرا کنید و از وجود لینک خود مطمئین شوید.

در حال حاضر میلیارها صفحه اینترنتی در سراسر وب وجود دارد که سایت شما جزئی از این دنیای پهناور اطلاعات است. بی شک هر کدام از صاحبان این صفحات علاقه مندند که سایت یا وبلاگشان بازدید بیشتری تبادل لینک اتوماتیک داشته باشد. اما چگونه؟ همانطور که می دانید موتورهای جستجو نقش مهمی در هدایت بازدیدکنندگان به سایتهای اینترنتی را ایفا می کنند. بدین صورت که هر بازدید کننده به موتورهای جستجو مانند گوگل مراجعه کرده و کلمه کلیدی خود را وارد میکند، موتوره جستجوی گوگل بر حسب اهمیت صفحات دارای آن کلمه یا آن مطلب مورد نظر آن کاربر، بهترین گزینه ها را به بازدید کننده پیشنهاد میکند. بهترین گزینه در مرحله اول برای گوگل یا موتورهای مشابه آن پیج رنک آن سایت یا وبلاگ است که مطلب مورد جستجو را در خود داد.اهمیت تبادل لینک چیست؟ موتورهای جستجوی معروف و محبوب که بسیار پور کاربر نیز هستند مانند گوگل ، یاهو ، ام اس ان , بینگ و ... دارای فرمولهای بسیار پیچیده ای هستند که طی آن هر صفحه اینترنتی را ارزش گذاری کرده و این ارزش گزاری با نام رنکینگ شناخته می گردد.

تبادل لینک چیست؟ تبادل لینک به معنی قرار دادن لینک وب سایت خود در سایت های دیگر است و در مقابل قرار دادن لینک سایت های دیگر در سایت خودتان است که باعث افزایش رنک و رتبه در موتورهای جستجوگر می شود . تبادل لینک با وب دایراکتوری هایی مانند ایران لینک که از سایت ها ی دیگر دارای بک لینک فراوانی است تاثیر زیادی در نتایج سایت شما در جستجوگرهایی نظیر گوگل , یاهو, بینگ و غیره دارد. در واقع تبادل لینک نوعی همکاری میان مدیران وب سایت ها برای هدفی مشترک "افزایش رتبه و رنک و افزایش بازدید " می باشد.